brittenkurt.reismee.nl

Mount Cook, cloud piercer

Deze morgen rinkelde de wekker weer vroeg voor onze 4 uur durende trip naar Mt Cook National Park. Daar aangekomen vlogen de valiezen de kamer binnen want het zonnetje straalde en we konden amper wachten om te beginnen aan de Hooker Valley track. Deze wandeling van 4 uur over rotspaden en hangbruggen bracht ons tot aan Hooker lake met drijvende ijsschotsen. MAGNIFIEK ! We konden maar niet genoeg krijgen van de o zo prachtige natuur en besloten om nog een tweede klimpartij te doen tot een uitzichtpunt over de Tasman glacier. Eénmaal over de laatste rots, is het uitzicht echt adembenemend. We hadden hier nog uren kunnen blijven zitten om te genieten van het uitzicht, maar helaas begon ons maagje al flink te grommelen zodat we de tocht naar beneden terug hebben aangevat...

Jef en Rita

Een prachtig land! Wat een reis is dat, overweldigend. We hebben al veel bekeken maar het is zoveel dat we er nog een avondje gaan voor uittrekken. Jullie willen toch niet meer terugkomen zeker? Als ik dan zie hoe klein Heist-Goor is. Geniet nog met volle teugen maar misschien zijn jullie al terug, want we zijn laat met onze reactie. We hopen jullie toch ooit nog te zien hoor. Een prachtige foto van jullie 2 hier en wat een achtergrond.
Vele groetjes en tot ZIENS!